Klantendienst/callcenter

Klantendienst/callcenter

Een vlotte telefonische bereikbaarheid vertelt alles over het imago van uw bedrijf. Het hoeft niet noodzakelijk een hoge kost te zijn en heeft tal van voordelen:

1. Time management: Bedrijfsleiders begrijpen heel goed dat tijd een cruciale bron is. Het opzetten van een intern team zal een enorme hoeveelheid managementtijd in beslag nemen, terwijl het alternatief van het inhuren van externe callcenter met de juiste kennis en ervaring hoogstwaarschijnlijk een grote hoeveelheid kostbare managementtijd zal besparen.

2. Kostenbesparing: Het opzetten van een interne klantenservice afdeling brengt hoge kosten met zich mee voor de aankoop van infrastructuur, werving, training en hoge salariskosten, vooral als het gaat om het bieden van 24/7 ondersteuning. Het gebruik van uitbestedingsdiensten voor klantenondersteuning resulteert in een kostenreductie van ten minste 50% !

3. Uitbreiding: met een onvoorspelbare bedrijfsomgeving moeten bedrijven hun middelen plannen om op een kosteneffectieve manier aan schommelingen in de vraag te voldoen. Dit principe is ook van toepassing op ondersteuningsteams die flexibel moeten blijven om aan veranderingen in de vraag te voldoen. Het schalen van uw klantenserviceteam, naar boven of naar beneden, om elke situatie aan te kunnen kan behoorlijk uitdagend zijn en het gebruik van outsourcingdiensten voor klantenondersteuning kan de juiste oplossing zijn.

4. Diversiteit: Het gebruik van callcenter-outsourcingservices biedt uw bedrijf de nodige middelen om verschillende activiteiten uit te voeren die niet beperkt zijn tot inkomende callcenterdiensten. Hoewel inkomende callcenterdiensten de kerndiensten zijn waarnaar bedrijven normaal gesproken op zoek zijn, is het niet ongebruikelijk dat bedrijven later de samenwerking uitbreiden en verdere activiteiten en processen uitbesteden aan het callcenter.

5. Expertise: Net zoals verkoop, marketing of productontwikkeling is klantenservice een expertise. Veel bedrijven leveren geen deskundige klantenondersteuning omdat het niet tot hun kernkennis behoort. Door klantenondersteuning uit te besteden, kunnen bedrijven snel een hoog niveau van expertise verwerven dat hoognodig is om competente zorg te bieden en problemen snel en effectief op te lossen.

Onze callcenterdiensten zijn veelvoudig. Het gaat van afspraken vastleggen tot prospectie maar ook klantentevredenheid en klantenonderzoek en enquêtes.

nl_BENederlands (België)