Onze diensten

 

Klantendienst/Callcenter

 

Een vlotte telefonische bereikbaarheid vertelt alles over het imago van uw bedrijf. Maar toch is het en blijft het een belangrijk onderdeel van uw bedrijf. Het hoeft niet noodzakelijk een hoge kost te zijn en heeft tal van voordelen:

1. Time management: Bedrijfsleiders begrijpen heel goed dat tijd een cruciale bron is. Het opzetten van een intern team zal een enorme hoeveelheid managementtijd in beslag nemen, terwijl het alternatief van het inhuren van externe callcenter met de juiste kennis en ervaring hoogstwaarschijnlijk een grote hoeveelheid kostbare managementtijd zal besparen.

2. Kostenbesparing: Het opzetten van een interne klantenservice afdeling brengt hoge kosten met zich mee voor de aankoop van infrastructuur, werving, training en hoge salariskosten, vooral als het gaat om het bieden van 24/7 ondersteuning. Het gebruik van uitbestedingsdiensten voor klantenondersteuning resulteert in een kostenreductie van ten minste 50% !

3. Uitbreiding: met een onvoorspelbare bedrijfsomgeving moeten bedrijven hun middelen plannen om op een kosteneffectieve manier aan schommelingen in de vraag te voldoen. Dit principe is ook van toepassing op ondersteuningsteams die flexibel moeten blijven om aan veranderingen in de vraag te voldoen. Het schalen van uw klantenserviceteam, naar boven of naar beneden, om elke situatie aan te kunnen kan behoorlijk uitdagend zijn en het gebruik van outsourcingdiensten voor klantenondersteuning kan de juiste oplossing zijn.

4. Diversiteit: Het gebruik van callcenter-outsourcingservices biedt uw bedrijf de nodige middelen om verschillende activiteiten uit te voeren die niet beperkt zijn tot inkomende callcenterdiensten. Hoewel inkomende callcenterdiensten de kerndiensten zijn waarnaar bedrijven normaal gesproken op zoek zijn, is het niet ongebruikelijk dat bedrijven later de samenwerking uitbreiden en verdere activiteiten en processen uitbesteden aan het callcenter.

5. Expertise: Net zoals verkoop, marketing of productontwikkeling is klantenservice een expertise. Veel bedrijven leveren geen deskundige klantenondersteuning omdat het niet tot hun kernkennis behoort. Door klantenondersteuning uit te besteden, kunnen bedrijven snel een hoog niveau van expertise verwerven dat hoognodig is om competente zorg te bieden en problemen snel en effectief op te lossen.

Onze callcenterdiensten zijn veelvoudig. Het gaat van afspraken vastleggen tot prospectie maar ook klantentevredenheid en klantenonderzoek en enquêtes.

 

Account managers

 

Ons bedrijf beschikt over de nodige skills en getrainde accountmanagers zowel als B2B en B2C. Als verkopers van tal van producten voor verschillende bedrijven beschikken wij niet enkel over uitstekende verkopers maar over een database van bestaande klanten en prospecten. Daardoor kunnen wij tal van leads genereren en zorgen voor nog meer naambekendheid voor uw bedrijf en een kwalitatieve afhandeling en opvolging van uw klanten en prospecten.

Door de altijd concurrerende bedrijfsomgeving van vandaag, in combinatie met een verschuiving naar beter geïnformeerde en veeleisende klanten, is de noodzaak om diepere klantenrelaties te ontwikkelen belangrijker dan ooit. Deze evolutie wordt nog duidelijker zichtbaar in business-to-business (B2B) klantinteracties die steeds servicegerichter worden. Wanneer accountbeheer met succes aan klantensucces gekoppeld wordt, kunnen ze enorme voordelen opleveren, waaronder het vergroten van het vertrouwen van klanten, het creëren van een hogere levenslange waarde en een grotere winstgevendheid. De uitdaging is dat de meeste bedrijven worstelen met de tijd en investeringen die nodig zijn voor effectief accountbeheer.

” Beheers je kracht, besteed je zwakte uit “

 

Debiteurenbeheer

 

Meer en meer bedrijven hebben te maken met financiële moeilijkheden door wanbetaling. Hierdoor wordt je zelf afgeleid van uw hoofdactiviteit en kruipt hierin veel tijd en moeite. Door de uitbesteding van uw debiteurenbeheer is dit allemaal verleden tijd. Door een externe partner aan te nemen hiervoor behoudt u ook een goede relatie met uw klanten. Wij zorgen ervoor met een professioneel en gerichte aanpak dat de schuldenberg verminderd en dankzij de goede en stipte opvolging behalen wij in een mum van tijd topresultaten!

Een financieel gezonde bedrijf beschikt over een goede cashflow wat uiteraard belangrijk is. Dankzij ons eerdere samenwerking met Intrum Justitia kennen onze medewerkers alle knepen van het vak om snel en efficiënt een goede resultaat te bekomen en dit zonder uw klanten af te schrikken zodat deze ondanks ons tussenkomst zich tot u zal blijven richten voor het zakelijk aspect.

Voordelen:

1. Geldbesparing: Dankzij ons tussenkomst dient u niet te investeren in personeel en infrastructuur waardoor u kan investeren in belangrijkere zaken om uw bedrijf verder uit te breiden of te doen groeien.

2. Professionalisme: Onze medewerkers zijn reeds opgeleid en voorzien van alles om snel en efficiënt voor u te werken en alsnog een goed contact met uw klant te garanderen.

3. Tijdbesparing: Omdat u zelf of uw personeel hierin geen tijd moet steken kunnen jullie zich richten tot jullie hoofdactiviteit waardoor u tegelijkertijd uw bedrijf van extra cashflow voorziet en er op de achtergrond nog meer geld binnenkomt zonder er iets voor te doen.

4. Imago van de klant: Indien uw sales mensen zich ook moeten bezig houden met het achterna gaan van betalingen van hun klanten kunnen zij zich een bepaald beeld vormen van hen waardoor het zakelijk aspect een andere wending krijgt. Het is immers een foute opvatting om te denken dat klanten die niet tijdig betalen slechte zakenmensen zijn of niet willen betalen. Indien de wanbetaler zelf last heeft van wanbetalers zal hij inderdaad zelf financiële moeilijkheden ondervinden wat niet wilt zeggen dat deze persoon en/of bedrijf een slecht imago verdient, dit is immers gewoon een vicieuze cirkel vaak door omstandigheden.

nl_BENederlands (België)
fr_FRFrançais nl_BENederlands (België)