Het outsourcen van uw callcenter/klantendienst/klachtendienst is het beste wat u kan doen voor uw bedrijf en dit voor vele redenen. Hieronder vindt u een overzicht van de voordelen om u duidelijk te stellen dat al wat je zelf doet niet altijd beter is !

 

  • Professionalisme : Samen met u leren wij uw bedrijf kennen en zorgen we ervoor dat onze medewerkers op de hoogte zijn van het reilen en zeilen van uw firma om het zo beter te begrijpen. Nadat wij ze intern opgeleid hebben zullen zij zich voor 100% inzetten om uw klanten en prospecten te woord te staan en te helpen en begeleiden waar nodig. Hun focus richt zich enkel daarop zodat zij efficiënt maar vooral professioneel zich kunnen richten op hun taak zodat uw klanten merken dat zij te maken hebben met een serieuze, professionele en betrokken bedrijf.
  • Tijdbesparend : Zelf heeft u waarschijnlijk maar weinig tijd om uw klanten te woord te staan wat heel logisch is want je moet telkens duidelijk kunnen delegeren en ervoor zorgen dat je betrouwbaar personeel hebt die ervoor zorgen dat zij hun tijd besteden aan hun hoofdtaak zodat u zich met de volle aandacht kan richten op uw core business. Door met ons samen te werken zal u niet allee n veel tijd besparen omdat wij de samenwerking tot op de voet volgen en leiden maar ook omdat wij ze intern opleiden, bijsturen en coachen waar nodig en geregeld u op de hoogte stellen van de verworven resultaten.
  • Geldbesparing : Waarschijnlijk is dit één van de hoofdredenen waarom grote bedrijven hun callcenters uitbesteden. Denk alleen maar aan het feit dat om een aantal callcenter medewerkers te laten starten je al heel wat moet investeren aan materiaal en uitrusting alleen al. Denk maar aan headsets, computers, voice IP, salariskosten, vakantie, coaching, … Wij beschikken over de ruimte en infrastructuur zodat u zelf geen cent dient te investeren ! Maar ook met de dagfee die u betaalt hoeft u zich geen zorgen te maken over zieke werknemers, werknemers in verlof, …
  • Bereikbaarheid : Door het feit dat zij zich enkel richten op het klantencontact en zij streven naar een uitstekende klantentevredenheid voor uw bedrijf staan hun focus voor de volle 100% op hun taak waardoor de bereikbaarheid van uw firma uitstekend is. We mogen niet vergeten dat een ontevreden klant die belt met een probleem een opnieuw tevreden klant kan worden niet alleen omdat hij goed geholpen is geweest maar vooral snel geholpen is, we leven in een maatschappij waar tijd voor iedereen kostbaar is dus hoe sneller de reactie, hoe sneller de klant tevreden is !

 

Zoals u ziet kunnen wij blijven doorgaan over het feit dat uw klantendienst uitbesteden veel interessanter is dan deze intern te leiden.